Forum serwera RpKhorinisPL
Chciałbym aby do gry został wprowadzony balans a mianowicie chodzi o równy poziom życia, równe bronie zależy czy jesteś magicznym wojownikiem czy walczącym wręcz, jako że desmond z tego co wiem dołączył do zakonu śmierci Zambimaru dał mi okazję na zostanie dowódcą miasta i chciałbym wprowadzić klasy dla tej gildii.
Więc chce aby było to tak:
Obywatel>
Kowal-(strój kowala, broń równa wobec innych klas na tym poziomie klasy, umiejętność walki bronią jednoręczną 20% kusza myśliwska, umiejętność posługiwania się kuszą 20%)
Strażnik (lekki pancerz straży, Broń:Dobry krótki miecz umiejętność walki bronią jednoręczną 30%, lekka kusza, kusza umiejętność 30%)>
starszy strażnik (Broń:Miecz paladyna, umiejętność walki bronią jednoręczną 50%, kusza (90 obrażeń) , umiejętność kuszy 50%)
Szeregowy (Pancerz strażników kruka, Broń:kiepski miecz półtora ręczny, umiejętność walki bronią jednoręczną 70%, kusza bojowa, 70% posługiwania się kuszą, amulet wojownika.)
Rycerz (pancerz rycerza, ciężki miecz dwuręczny, posługiwanie się bronią dwuręczną 90%, kusza Bojowa, posługiwanie się kuszą 90%)
Królewski Paladyn (Broń gniew Innosa żeby nie jakieś najlepsze, posługiwanie się bronią dwuręczną 100%, Magiczna kusza, oraz belty oczywiście, posługiwanie się kuszą 100%.)
Oraz dodać dla wszystkich klas po kilka pełni życia.
Dla kowala:2 pełnie życia ( i klas tego poziomu, niżej tak samo.)
Dla strażnika:5 pełni życia
Dla starszego strażnika: 7 pełni życia
Dla szeregowego: 10 pełni życia
Dla Rycerza: 15 pełni życia
Dla królewskiego paladyna: 20 pełni życia
I aby wszystkim klasom usunięto akrobatykę i zostawić tylko dla dowódców albo wgl. usunąć bo można normalnie zdobyć akrobatykę znam 2 sposoby.
Bronie dla klas 0 poziomu obrażenia: 30-50 (20% umiejętności)
Bronie dla klas 1 poziomu obrażenia: 40-60 (30% umiejętności czyli np. 30% kusza 30% broń 1 ręczna)
Bronie dla klas 2 poziomu obrażenia: 50-70 (50% umiejętności)
Bronie dla klas 3 poziomu obrażenia: 80-100 (zależy czy to ostatnia klasa czy nie, jeśli ostatnia nie licząc dowódcy to około 100 obrażeń, 70% umiejętności max 80)
Bronie dla klas 4 poziomu obrażenia: 90-120 (80-90% umiejętności)
Bronie dla dowódców: (tutaj nie np. dla szamana i pana ciemności, nie bo oni posługują się magią i mają być bez broni tak jak to było w G2 NK singleplayer.) 130-160. (100% umiejętności dla klas walecznych takich jak paladyn, dowódca najemników.)
Moja gildia miała by 5 klas, ale kowal jest tylko na godzinę tak, ustalę i poustawiam sobie jak to będzie. Ale kowal to tylko chwilowa postać będzie szybko awansowała z Obywatela.
Pomysł dla Bandytów: Pomysł na klasę Herszt bandytów:zbroja kruka, Ostrze burzy (150 obrażeń), 20 pełni życia, 50 bryłek złota (żeby bandyci robili handel RP.), kusza/łuk- Brak.
Pomysł dla szamanów już jeden pomysł dałem i dla mnie jest dobry a teraz drugi:Alchemik, strój obywatela 1, 10 menzurek, różne napoje, różne ziela.
P.S na miejsce mrocznego pana dało by się pancerz poszukiwacza a na pana ciemności mroczną szatę magii czyli tą co miał xardas.
Bronie dla dowódców:
Dla króla- Gniew Innosa
Dla herszta bandytów-ostrze burzy
Dla przywódcy najemników-barbarzyński topór bojowy. (żeby miał też dwuręczny.)
Dla pana ciemności- Brak broni tylko runy
Dla głównego szamana- brak broni tylko runy
Dla arcymaga wody- brak broni tylko runy.
Czekam na wypowiedzi. Jak dla mnie gdyby się to wprowadziło to ten server mógłby zostać jednym z lepszych i by było dużo graczy.
Ostatnio edytowany przez Dimikoyan (2012-01-05 06:45:13)
Offline
Administrator
dimo cos ci powiem zrob jakos to ladniej xDD bo zle na to sie patrzy jakis spacje albo cos xD
Offline
Już zrobiłem wszystko, proszę zaglądać, to bardzo ważne!
Offline